Narrowcasting is aan te merken als een super toegankelijk en flexibel middel voor bij jou in het bedrijf. Dit brengt dan ook met zich mee dat je het op allerlei mogelijk manieren kan toepassen voor je klanten.
Nu is lang nog niet iedereen bekend met deze mogelijkheden voor het gebruiken van narrowcasting. Voor deze groep mensen hebben we in dit artikel de belangrijkste info op een rijtje gezet. Dankzij deze informatie krijg je een beter beeld over wat Thisplays2 narrowcasting je allemaal kan brengen binnen het bedrijf.
De meest gekozen mogelijkheden
Je kunt in feite alles laten zien wat je maar wilt door middel van narrowcasting, je hebt namelijk zelf de controle over het systeem. Echter bestaan er wel een paar standaardkeuzes die vaak gekozen worden. De meeste bedrijven kiezen ervoor om narrowcasting te gebruiken voor het delen van de belangrijkste boodschappen binnen het bedrijf.
Hier kan je bijvoorbeeld denken aan bepaalde ontwikkelingen binnen het bedrijf of aan mededelingen aan de klant over een verhuizing. Ook kun je narrowcasting gebruiken om de klant of bezoeker bij te scholen over een bepaald onderwerp. Dit wordt vaak gebruikt in ziekenhuizen, denk maar aan de video’s over hoe je jouw handen moet schoonmaken.
De laatste mogelijkheid is om narrowcasting te gebruiken voor het adverteren. Door middel van deze advertenties kan je aanzienlijk wat bij verdienen. De bedrijven willen graag met je in zee als je hun reclame op een populaire plek laat zien, zoals bijvoorbeeld in een goed bezocht café.